Sunday, March 18, 2007

Kasih yang terjalin


Tidur tidak terurus. Makan sekadar mengalas perut, kadang-kadang terlebih akibat kepala yang runsing, screen monitor dihadap berjam-jam. Runsing, resah, keliru, buntu.

Bila demand lebih banyak daripada apa yg aku boleh offer....
Terkapai-kapai....

Tetapi sungguh tak kusangka, rupa-rupanya masih ada orang disana yang memahami. Subhanallah...... rahmat Allah dapat kurasa dalam hati, walaupun secebis.

Kepada sahabat2ku yg lelaki,
Aku bersyukur korang semua sentiasa menerima kehadiranku dirumah korang
Aku hargai jasa korang yg memahami hati aku
Aku doakan semoga korang berjaya dalam hidup
Aku doakan semoga korang dikurniakan isteri2 yg solehah, penyejuk mata, penenang hati, pententeram jiwa.
Aku doakan semoga korang dikurniakan anak2 yg cergas, cerdas & taat kpd nasihat 'korang'

kepada sahabat2ku yg perempuan,
Aku hargai segala bantuan yg diberikan
Aku doakan semoga korang juga berjaya dalam hidup
Aku doakan semoga korang dikurniakan pasangan hidup yg boleh membawa korang ke sebuah dunia yg lebih bermakna, iaitulah ke syurga kelak inshaAllah

Mohon maaf atas segala kesilapan
Jazakumullahu khairan kathira
Semoga kita sama2 beroleh kasih sayang Allah.

Aku sayang korang selagimana korang sayang Allah, selagi jasad dikandung badan, selagi jiwa tak ditenggelami zaman.....

Dari hati ke hati

[2 minggu yang amat amat mencabar. bila suasana gundah gulana, hati mudah terasa]
*mereka yg ada digambar diatas adalah mereka yg telah tumpahnya rasa kasihku terhadap mereka.
*yg membantu sepanjang 2 minggu ni teramat2 banyak. terima kasih yg tak terhingga kepada semua yg sudi menjadi pendengar yang baik, pembantu yang setia, penegur yang peka. Jzkk

6 comments:

Suriani said...

"mereka yg ada digambar diatas adalah mereka yg telah tumpahnya rasa kasihku terhadap mereka"

saya terharu... huhu
syukran.. jazakallah

azad said...

afwan sue.

tq jd sec yg baik

ihsan_huhu said...

saya pon terharu sbb xdek gamba.. cis

Suriani said...

hihi.. dia jeles.. letak je la gambar dia sbg pembantu tambahan..

azad said...

haaa san..... post lpas ni specially utk ko. hhuhu

Anonymous said...

pergh... gamba ihsan takde takpe... tp gambar aku takde tuh yg x bule tahan!!! :((